Založ si blog

Archív: august, 2015

POL ROKA PRED SMRŤOU – 7. Žiadne modlitby za umierajúcich

Bolo cosi po desiatej vecer, ked som otvoril oci a prisiel som k sebe. Tie blbe lieky v kombinacii s alkoholom tvoria v hlave pocas spanku neskutocne scenare. Prial by som si zapamatat si aspon tretinu z nich a potom ich len odpredat nejakej produkcnej spolocnosti niekam do Statov… Pozrel som na mobil a nasiel sest zmeskanych hovorov. Pat z nich bolo od jednej osoby. Od Niny. Dcery mojej […]

Pokračovanie článku

POL ROKA PRED SMRŤOU – 12. Nebetyčná teória chaosu vedená princípmi ničoty v praxi

Existuju dva druhy strat. Tie, ktore ovplyvnit nemozeme a ich nasledkom je, ze nieco alebo niekto nam len tak zo zivota zmizne a uz sa nevrati. Proste sa strati. Dobrovolne. Na druhej strane stoja straty, ktore sme (si) zapricinili sami. Je tazke zmierit sa s tym, ze ste vdaka vlastnej blbosti nechali zo svojho zivota odist cloveka, ktoremu na vas zalezalo a ktory robil vsetko pre to, aby ste ho […]

Pokračovanie článku

POL ROKA PRED SMRŤOU – 5. Chór lámucich sa väzov

Motal som sa po meste a sledoval ludi, ako sa tesia z farebnych vianocnych vykladov plnych vsakovakych stupidit a v hlave sa mi premietali kratke dokumenty o jednotlivych vianociach z mojho zivota. Pamatal som si tak troje. Je to zvlastne a tak trocha smutne, ze clovek ma za sebou takmer tri dekady zivota a pamata si na troje vianoce, ktore prezil ako decko a zvysok je len akousi divnou zmesou […]

Pokračovanie článku

POL ROKA PRED SMRŤOU – 9. Hodovanie duševných červov na obrázku tvarohovej torty z výpredaja

– Halo?, prosim, ozval sa rozospaty Simonov hlas. – Pochvalen bud Jezis Kristus, pozdravil som ho. – Nat? Co sa stalo? – Nic. Jebe mi. – A kvoli tomu mi volas? – Hej. Potrebujem sa porozpravat. – Kolko je hodin? – Pol jednej. Teda bude… O chvilu. – Nemohlo zdelenie tvojho osvietenia vydrzat do trocha rozumnejsej hodiny? – A co ta […]

Pokračovanie článku
ONLINE: Nový ruský veliteľ rozhodol: Čiernomorská flotila sa sťahuje z Krymu

ONLINE: Nový ruský veliteľ rozhodol: Čiernomorská flotila sa sťahuje z Krymu

18.04.2024 06:00

EÚ by mala Ukrajine urgentne poskytnúť protivzdušnú obranu a urýchliť a zintenzívniť vojenskú pomoc vrátane delostreleckých nábojov a rakiet.

Fiala: Nájdeme spôsob, ako využiť slovenské peniaze na muníciu pre Ukrajinu

Fiala: Nájdeme spôsob, ako využiť slovenské peniaze na muníciu pre Ukrajinu

18.04.2024 06:00

Slovenská vláda sa nepripojila k iniciatíve Prahy, keď sa kabinet Petra Fialu usiluje nakúpiť delostrelecké granáty pre Ukrajinu.

Boj o post šéfa NR SR. Bude Ficova stratégia účinná? Raši podporu Danka nemá: Hlas čaká test

Boj o post šéfa NR SR. Bude Ficova stratégia účinná? Raši podporu Danka nemá: Hlas čaká test

18.04.2024 06:00

Od pôvodných personálnych požiadaviek nakoniec SNS upustila, no staré rany otvorila oficiálne neobsadená stolička predsedu parlamentu, ktorú Danko požaduje od vzniku koalície. A chce ju znova.

Inšpekcia bola podľa Zuriana vo veľmi zlom stave. Šutaj Eštok: Už nebudú nikoho kryť, Spišiak: Chaos pokračuje

Inšpekcia bola podľa Zuriana vo veľmi zlom stave. Šutaj Eštok: Už nebudú nikoho kryť, Spišiak: Chaos pokračuje

18.04.2024 17:00

Kým podľa súčasného ministra vnútra Šutaja Eštoka (Hlas) sa všetko, o čom hovoril, ukázalo ako pravda a na vine sú bývalé vlády, podľa exministra Mikulca a poslanca Spišiaka sme sa nedozvedeli nič.

NightWing

"Ak je vas zivot neznesitelny... vytvorte si novy. Zistite, ze ste na tom neboli vobec zle". N. E. Vermore

Štatistiky blogu

Počet článkov: 6
Celková čítanosť: 15245x
Priemerná čítanosť článkov: 2541x

Autor blogu

Kategórie